Oklejania witryn sklepowych sposobem na przyciągnięcie klienta

Dobra reklama to podstawa każdego biznesu. A dobra reklama umieszczona w widocznym miejscu i na dodatek za niewielkie pieniądze, to marzenie każdego przedsiębiorcy. W jaki sposób to osiągnąć? Postaw na skuteczne i znane od dziesięcioleci – oklejanie witryn sklepowych. Witryna sklepowa to idealna powierzchnia do zagospodarowania. Nie trzeba wynajmować miejsca reklamowego na wywieszenie informacji o tym, że nieopodal znajduje się firma. To doskonały sposób na to, by klienci już z daleka wiedzieli, z czym mają do czynienia. Ludzie lubią jasny i prosty przekaz, a estetyczna witryna wykonana z trwałej folii zapewniającej wytrzymałość reklamy, będzie strzałem w dziesiątkę.

Chwytliwa reklama graficzna przykuwa wzrok potencjalnych klientów

Ciekawy i treściwy projekt reklamowy, kojarzący się z prowadzoną działalnością, na pewno zapadnie w pamięć przechodniom. Dzięki niemu od razu wiadomo, czego spodziewać się po danym miejscu i czy warto podjąć decyzję wejścia do środka. Zastanów się nad grupą docelową klientów. Jeśli jest to młodzież, wprowadź dynamikę do reklamy, zastosuj żywe kolory. Natomiast jeśli Twój asortyment skierowany jest do osób gustujący w luksusowych markach – reklama powinna elegancja, minimalistyczna, subtelnie nawiązywać do marki.

Trendy oklejania witryn

Obserwując nasze polskie ulice, zauważymy kilka wiodących trendów w grafice reklamowej umieszczonej na witrynach sklepów i lokali. Oto kilka z nich:

  • umieszczenie na szybie kont do mediów społecznościowych, kodów QR, co zachęca do zapoznania się z ofertą firmy na stronach internetowych. jest to połączenie klasycznej reklamy z cyfrową,
  • minimalizm – prosta, czytelna grafika, jeden symbol lub logo firmy, jako mocny przekaz swojej marki. Współczesne witryny sklepowe charakteryzują się minimalistycznym podejściem, które pozwala na skupienie się na najważniejszych produktach. Nadmiar towarów zniechęca klientów, dlatego warto wyeksponować jedynie najważniejsze produkty lub grupy produktów,
  • odpowiednio dobrane oświetlenie. Istnieje wiele technik oświetleniowych, które mogą być wykorzystane w zależności od założonego efektu. Światło punktowe może być używane do wyeksponowania konkretnych miejsc na reklamie, natomiast oświetlenie rozproszone może stworzyć miękką i przyjemną atmosferę.

Wybierz sposób oklejenia swojej witryny – prywatność i reklama

Ludzie chętniej wybierają firmy, które prezentują się w wyjątkowy i estetyczny sposób. Oklejenie witryn może w znaczący sposób przyczynić się do osiągnięcia ciekawego wykończenia. Polecamy folie samoprzylepne dostępne w różnych kolorach i kształtach jak i folię One Way Vision. Niezwykle elegancko prezentują się folie szronione, z tzw.efektem mrożonego szkła. Rozmywają obraz jednocześnie przepuszczając światło, co daje klientom poczucie prywatności. Odpowiednie oklejenie witryny sklepowej to reklama z odrobiną intymności, co z pewnością docenią klienci taki miejsc, jak salony piękności czy salony fryzjerskie. Naszą propozycją jest zastosowanie folii One Way Vision, która zasłoni wnętrze przed wścibskim wzrokiem przechodniów, jednocześnie wpuszczając światło do środka.

Oklejanie częściowe, znaki i symbole – jasne komunikaty dla klientów

Umieszczając znaki, komunikaty na szybie witryny pamiętaj by były krótkie, czytelne i rzeczowe. Świetnie do tego celu nadają się naklejki na szybę. Idealnie sprawdzą się jeśli chcesz przekazać informacje o promocjach, nowościach czy specjalnych ofertach. Ważne jest, aby komunikaty były jasne i widoczne z odległości, co pomoże przyciągnąć uwagę przechodniów.

Witryna sklepowa to jeden z najważniejszych elementów marketingowych każdego sklepu lub salonu. Jej odpowiednie zaprojektowanie i oklejenie wymaga połączenia kreatywności z technicznym podejściem, aby stworzyć przestrzeń, która przyciągnie klientów i zachęci ich do zakupów. Zadbaj o to by witryna odzwierciedlała charakter Twojej firmy. Wtedy będzie ona z jednej strony wizytówką Twojego biznesu, a z drugiej – skutecznym narzędziem sprzedażowym, które przyciągnie i zaangażuje klientów.

Produkty w trakcie aktualizacji