Ścianka reklamowa tekstylna to doskonały sposób na wyróżnienie się pośród konkurencji. Jest to bardzo atrakcyjna a zarazem praktyczna forma reklamy wewnętrznej. Niewątpliwie przyciąga ona wzrok wielu osób. Jest to nieodłączny element stoiska targowego na imprezach i eventach wystawienniczych. Dobrze dobrania ścianka reklamowa tekstylna może zostać użyta np. jako ścianka na wyspie handlowej w galerii. Możemy także spotkać się z różnymi nazwami takimi jak: ścianka prezentacyjna, ścianka wystawiennicza, ścianka targowa, ścianka konferencyjna lub prasowa. Zamiennie stosowanymi terminami odnoszącymi się do materiału zadruku, używany jest termin ścianka tekstylna i ścianka materiałowa.
Ścianka reklamowa tekstylna lub ścianka reklamowa materiałowa znaczy, iż materiał na którym znajdzie się wydruk to materiał włókienniczy, tkanina. Materiał tekstylny używany ze ściankami reklamowymi jest wysokiej jakości tkaniną przystosowaną do wykonywania wydruków reklamowych. Materiał jest wytrzymały i odporny na warunki zewnętrzne. Dla ułatwienia montażu i dla zapewnienia idealnej spójności z systemem tkanina została obszyta zamkiem błyskawicznym.
Ściankę reklamową tekstylną można zastosować wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba zareklamowania lub wypromowania czegoś. Może to być produkt, usługa lub nawet cała firma lub konkretna działalność. Użyteczność ścianki reklamowej tekstylnej jest bardzo duża i można ją stosować w wielu różnych miejscach. Zakres zastosowania ścianek reklamowych tekstylnych jest bardzo szeroka od małych sklepików do targów branżowych. Jednym z największych atutów tego systemu reklamowego jest fakt, iż można go używać wielokrotnie w wielu miejscach.
Wybierasz się na targi lub konferencję, na której chcesz się zaprezentować jako firma, która podąża za trendami? Wybierz ścianki reklamowe tekstylne, aby wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Ścianka reklamowa tekstylna z naszej oferty posiada także możliwość zamontowania oświetlenia w szerokiej gamie barw.
Takie wyróżnienie się to pierwszy krok do zwiększenia liczby Twoich potencjalnych klientów oraz zaistnienia w Twojej branży. Wybierz wariant odpowiedni dla Ciebie z Twoją wizją reklamową. Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego narzędzia!
Ściankę tekstylną reklamową można wykorzystać jako idealny nośnik reklamy. Przy dobrze zaprojektowanej grafice reklamowej świetnie sprawdzi się w swojej roli. Określenie ścianka tekstylna reklamowa można wymiennie stosować z nazwą ścianka tekstylna promocyjna, ponieważ spełniają bardzo podobne role. Ścianka tekstylna promocyjna tak samo jak ścianka tekstylna reklamowa jest nośnikiem reklamy służącym do reklamowania i promocji produktów lub usług.
Dzięki ściance tekstylnej prezentacyjnej możemy zorganizować stoisko prezentacyjne, gdzie zostanie przedstawiony produkt lub usługa. W tym przypadku ścianka z dobrze wykonaną grafiką, ma za zadanie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
Inaczej ścianka tekstylna targowa, używana podczas różnych targów i wydarzeń branżowych. Podczas wydarzenia ścianka może spełniać wiele ról jednocześnie: może być ścianką reklamową, promocyjną, prezentacyjną, a nawet prasową. Wszystko zależy od tego jaka firma będzie używać ścianki i jaki produkt lub usługę będzie dzięki niej reklamować. W trakcie imprez wystawienniczych ścianki tworzą całe stoiska wystawiennicze w połączeniu z trybunkami, stojakami i innymi systemami wystawienniczymi.
Spełniać będzie przede wszystkim rolę informacyjną na konferencjach, zebraniach, wskazując temat przewodni spotkania meetingu. Na ściance tekstylnej konferencyjnej lub prasowej, warto umieścić informację o organizatorze imprezy. W przypadku ścianek prasowych i konferencyjnych nie ma wielu możliwości jeśli chodzi o reklamę. Jedyną formą promocji jaką można w tej sytuacji zastosować to promocja wizerunku firmy, osoby lub organizacji.
Ściankę reklamową tekstylną można zastosować wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba zareklamowania lub wypromowania produktu, usługi czegoś. Może to być produkt, usługa lub nawet cała firma lub konkretna działalność. Użyteczność ścianki promocyjnej jest bardzo duża: od osiedlowego sklepiku po prestiżowe targi branżowe. Dodatkowo, jednym z największych atutów tego systemu reklamowego jest fakt, iż można go używać wielokrotnie w wielu miejscach. Ciekawym zastosowaniem ścianki reklamowej jest użycie jej jako ścianki fotograficznej lub ścianki bluescreen albo ścianki greenscreen na potrzeby wideo. W zasadzie ścianki takie różnią się tylko wydrukiem, który wykonywany jest w potrzebnym wzorze – stelaż zostaje ten sam.
Na imprezach wystawienniczych szczególnie istotne jest wyróżnienie się z tłumu wystawców. Ciekawe stoisko targowe jest jednym z najlepszych na to sposobów – bez zainteresowania nie przyciągniemy do siebie klientów. Rolą ścianki reklamowej tekstylnej jest reklama i prezentacja produktu, czasami spełnia zadanie czystko informacyjne.
Wydarzenia kulturalne są także dobrym miejscem, w którym ścianka reklamowa tekstylna znajdzie zastosowanie. W tym wypadku to bardziej ścianka prezentacyjna lub ścianka informacyjna i będzie spełniać rolę ozdobną lub czysto informacyjną. Przeznaczenie ścianki reklamowej tekstylnej zależy od organizatorów. Na takich wydarzeniach, na ściankach reklamowych, można również promować produkty takie jak książki, nagrania muzyczne, czy inną twórczość.
Ścianki reklamowe tekstylne mogą również znaleźć zastosowanie w szkołach i innych placówkach edukacyjnych. Może być ścianką informacyjną – wskazującą kierunki lub całą mapę placówki. Może być także ścianką reklamową – promującą różne kierunki nauczania i drogi zawodowe. Zastosowania są różnie i zależą od pomysłowości pracowników placówki.
Lokale gastronomiczne, hotele mogą prezentować swoją ofertę w naprawdę efektowny sposób stosując właśnie ścianki reklamowe tekstylne. W takich miejscach odbywają się bankiety i konferencje, zatem warto również zaopatrzyć się w ściankę reklamową. Dzięki niej będzie można zaoferować dodatkowe możliwości dla zainteresowanych.
To kolejne miejsce, w którym ścianka reklamowa tekstylna może znaleźć szerokie zastosowanie. Ścianki w urzędach mogą pełnić role informacyjne lub prezentacyjne. Z powodzeniem mogą wskazywać kierunki i przedstawiać mapę całego urzędu. Mogą również informować o bieżących akcjach, czy korzyściach płynących z działań prowadzonych w ramach unijnych planów rozwojowych.
Sklep lub galeria może również wykorzystać ścianki reklamowe tekstylne do autopromocji lub przy ich pomocy zorganizować akcję sprzedażową. Ścianki reklamowe tekstylne znajdą również zastosowanie w promowaniu produktów. W połączeniu z ladą promocyjną będą tworzyły idealny komplet nadający się do reklamowania lub oferowania degustacji produktowej.
Konstrukcje ścianek reklamowych tekstylnych są wykonane z solidnych stelaży aluminiowych. Pokryte są wytrzymałym materiałem z poliestru, mocno naciągniętym na wszystkie strony szkieletu. Daje to efekt idealnej tablicy reklamowej, która doskonale rzuca się w oczy wszędzie tam, gdzie zostanie postawiona. Ścianki reklamowe tekstylne mają wyróżniać Cię z tłumu, tam, gdzie tego potrzebujesz. Co więcej, można je łatwo transportować, dzięki czemu zabierzesz je ze sobą, gdzie tylko zechcesz, nawet w samochodzie osobowym. Składanie ścianki reklamowej tekstylnej jest mało skomplikowane. Montaż polega na połączeniu aluminiowych rur, które łączą się ze sobą i stabilizują na coś w stylu zatrzaskowej zawleczki. Następną i ostatnią czynnością to nałożeniu wydruku i przykręceniu nóżek.
Stylowe i jednocześnie profesjonalne ścianki reklamowe tekstylne to rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią sobie wygodę oraz prostotę obsługi urządzeń reklamowych. Systemy zbudowane są z aluminiowych stelaży, na których opinana jest tkanina poliestrowa.