W reklamie na terenie Wygiełzowa, ulotki stanowią sposób komunikacji z odbiorcą, w zależności od tego do kogo pragniemy dotrzeć i z jaką informacją, ulotka może przybrać format oraz grubość spośród całej szerokiej gamy konfiguracji. Dzięki swojej uniwersalności ulotka znajdzie zastosowanie na terenie Wygiełzowa: targów, eventów, kampanii promocyjnych i kampanii wyborczych, promocji handlowych sklepu lub supermarketu. A także jako: menu, cennik czy informator.
Poznaj 4 najpopularniejsze rozmiary ulotki. Idealne do naprawdę masowej dystrybucji to ulotki w rozmiarze A6 (1/4 A4). Czy wiesz, że nawet 5 000 sztuk na papierze kreda 130 g/m2, takich ulotek to koszt zaledwie +/- ok. 200 zł / netto? Inna konfiguracja ulotki doskonała do tzw. „masówki” to rozmiar DL. Jeżeli jesteś grafikiem lub odpowiadasz w swojej firmie za promocję, a stawiasz pierwsze kroki to zapamiętaj tą nieoczywistą nazwę jaką jest DL (rozmiar 99 mm szer. x 210 mm wys.) ponieważ często powraca przy innych ulotkach, voucherach itp. Za 5000 sztuk należy zapłacić niewiele więcej, bo ok. 300 zł / netto dla kredy 130 g/m2. Jako menu, cennik lub mini-folder/informator doskonale sprawdzi się format 3 x DL bigowany (tzn. składny) w C lub Z. Ulotka A5 (1/2 A4) również nie należy do rzadkości. Gramatura papieru kreda 130 g/m2 błysk lub mat to najlepiej w poligrafii zbilansowany efekt cena-jakość-efekt. Jeśli chcesz zrobić konkretne wrażenie na czytelniku, który dostanie do ręki Twoją ulotkę zdecydowanie wybierze papier kreda mat lub błysk 160 / 170 g/m2. Nie ma problemu abyśmy wydrukowali ulotki na grubszym papierze albo w innym rozmiarze, jednak tego typu realizacje należą do rzadkości o tyle, iż przysługuje im jakiś konkretny powód gdyż w.w. gramatury stanowią zdecydowany standard. Jeszcze taniej? To możliwe przy użyciu skrajnie tanich rozwiązań do masowej dystrybucji gdzie jakość jest drugorzędna. Kreda 90 g/m2 lub nawet 70 g/m2 – zainteresowany? Zapytaj. Uwaga! Ekonomia tego rozwiązania objawia się dopiero przy nakładach wielu tysięcy sztuk.
Pierwszym obalany mit – papier offsetowy, tj. jak „zwykła, typowa kartka z drukarki” w 95% przypadków wcale nie jest tańszy niż papier kredowy. Z uwagi na olbrzymią popularność „kredy” w poligrafii. Mit nr 2 – ulotka jednostronna będzie tańsza. Oszczędność w 95% przypadków stanowi promil lub nie ma jej wcale 😉
Ulotki składane to najczęściej wybierany przez klientów produkt do umieszczenia większej ilości treści w kompaktowym wydaniu. Ulotki składane pozwalają na bardzo atrakcyjną wizualnie prezentację treści, szczególnie ofert produktowych skierowanych bezpośrednio do odbiorcy w formie wysyłek mailingowych czy też na ekspozytorach na stoiskach handlowych.
Ulotki reklamowe standardowe są łatwe w przygotowaniu i tanie. Dla wielu przedsiębiorstw – zwłaszcza z rynków lokalnych – stanowią główny środek komunikacji z klientami. W ofercie szeroki zakres uszlachetnień, papierów i gramatur.