reklama na samochód

Jak reklama na samochód wpływa na rozwój Twojej firmy

Jaka jest najlepsza reklama? Taka, która dociera do największej liczby klientów! Twój samochód poza swoimi walorami użytkowymi, ma niebywały potencjał reklamowy. Przemieszczasz się nim, jest ciągle w ruchu, zatem dociera do niezliczonej ilości potencjalnych klientów. Będąc w trasie, staje się nośnikiem reklamy o nieograniczonych możliwościach docierania do odbiorców. Kierowcy, przechodnie widzą Twoją reklamę świadomie lub nie, kodują treści naniesione na Twoim aucie. Warto zatem poświęcić więcej czasu na projekt reklamy, by była pomysłowa. Ludzie lubią jasny i prosty przekaz, a estetyczna reklama na pojeździe, wykonana z odpowiedniej folii zapewniającej wytrzymałość reklamy, będzie strzałem w dziesiątkę. Reklama na samochód sprawdzi się w każdej branży i firmie, bez względu na wielkość. Reklama na aucie firmy usługowej sprawi, że dużo osób dowie się o jej działalności, natomiast zakład produkcyjny może przedstawić swoje produkty.

Trwałość reklamy na samochodzie

Oklejenie samochodów reklamą to jednorazowy wydatek, który będzie pracował dla Ciebie, przez kilka lat. Odpowiednio dobrana folia, na której będą nadrukowane Twoje treści zapewni Ci estetyczny wygląd, trwałość, odporność na grad, deszcz, śnieg czy promieniowanie UV. Dodatkowo jej ogromną zaletą jest fakt, że zakryje ona wszelkie zarysowania samochodu oraz uchroni go przed odpryskami i pogłębieniem uszkodzeń.

Kilka powodów by zainwestować w reklamę na samochód

  • mobilność – reklama przemieszcza się, pojawia się tam gdzie jest Twój samochód. Dzięki temu dociera w różne rejony i jest zauważalna przez dużą rzeszę osób,
  • poprawia rozpoznawalność marki, co jest przydatne gdy działasz na lokalnym rynku i chcesz być kojarzony właśnie na tym terenie,
  • doskonała widoczność. Duża powierzchnia auta umożliwia zaprojektowanie przyciągającej wzrok reklamy. W ten sposób możesz stworzyć wyjątkową, oryginalną reklamę, zwracającą uwagę kierowców i przechodniów,
  • nieduży koszt. Reklama na samochodzie jest stosunkowo niedroga w porównaniu do innych form reklamy, takich jak reklama telewizyjna czy prasowa.

Kilka rad, by Twoja reklama na samochód była atrakcyjna

Zanim zlecisz wykonanie reklamy na samochód, przemysł kilka kwestii:

  • określ grupę docelową. Dzięki temu odpowiednio dostosujesz styl i grafikę. Wiadomo, że młodsi klienci preferują inną dynamikę i stylistykę niż starsi,
  • umieść logo firmy w widocznym miejscu, tak by od razu zwracało uwagę. Połącz je z kolorystyką firmy,
  • unikaj zbyt dużej ilości grafik i treści. Sprawdza się tutaj zasada: im mniej, tym lepiej. Pomimo, że chcesz przekazać w reklamie, jak najwięcej treści, jednak warto unikać nadmiaru różnych czcionek i grafik, by nie powstał chaos, który odwróci uwagę od samej reklamy na samochodzie,
  • dostosuj grafikę do samochodu i jego wymiarów. Zbyt duża grafika może zdominować pojazd, a zbyt mała może być nieczytelna.

Alternatywa dla naklejanych reklam na samochód – magnesy

Chcesz błyskawicznie zamienić swój prywatny samochód w firmowe auto? W godzinach pracy będzie pełniło funkcję mobilnej reklamy, a po zakończeniu czasu pracy, Twój samochód z powrotem staje się prywatnym pojazdem. Tym magicznym rozwiązaniem jest magnes na samochód. Naklejki magnetyczne to sprytne rozwiązanie wielokrotnego użytku – mogą być niezliczoną ilość zdejmowane oraz aplikowane na karoserii bez utraty na jakości. Grafika długi czas pozostaje w idealnym stanie, odporna na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. Przetrzyj z kurzu miejsce na karoserii, przymocuj reklamę i voila!

Najczęściej stosowane miejsca dla aplikacji reklamy na samochodzie

Oklejenie samochodu to nie tylko zmiana koloru karoserii. Powierzchnia samochodu aż się prosi by ją wykorzystać dla reklamy. Samochód może być oklejony częściowo lub całościowo. W przypadku oklejania samochodu całościowo nie ma potrzeby brania pod uwagę koloru karoserii samochodu, co z kolei jest ważne w przypadku pokrywania go folią częściowo, aby uzyskać czytelny i atrakcyjny wizualnie przekaz.

Miejsca aplikacji folii zależne są od modelu samochodu – największą przestrzeń zyskuje się na większych samochodach. Informacje są najczęściej prezentowane na bokach samochodów oraz z tyłu, także na oknach z użyciem folii One-Way-Vision. Oznacza to, że reklama z powodzeniem może być umieszczana na tylnej szybie pojazdu, nie ograniczając tym samym widoczności. Perforacja folii OWV pozwala uzyskać taki efekt, że z zewnątrz widoczna jest tylko powierzchnia z reklamą, a z wewnątrz widoczność jest tylko w nieznacznym stopniu ograniczona. Często tę technikę można łączyć z pozostałymi – otrzymujemy w ten sposób do dyspozycji niemal całą powierzchnię samochodu do wyklejenia reklamą.

Na jakich pojazdach można umieścić reklamę?

Oklejanie samochodów pozwala na zastosowania wielu technik nakładania różnorodnych folii. Materiały dobieramy odpowiednio do powierzchni oklejania, bryły pojazdu i poziomu skomplikowania krzywizn karoserii. Wykonamy reklamę na samochodzie osobowym, dostawczym, jak również o większych gabarytach, takich jak autobus, ciężarówka, ciągnik a nawet łódź czy jacht. Zapewniamy kompleksową obsługę zlecenia: od stworzenia projektu graficznego na podstawie wytycznych klienta, przez druk folii reklamowych, aż po oklejenie pojazdów w naszej siedzibie lub miejscu wskazanym przez klienta. Warto na koniec wspomnieć, że oklejanie reklamowe samochodu folią jest nieinwazyjnym i w pełni odwracalnym działaniem. Reklama na auto staje się również zabezpieczeniem chroniącym lakier przed zarysowaniami, odpryskami i innymi szkodami, na jakie pojazd jest narażony podczas intensywnej eksploatacji.

Produkty w trakcie aktualizacji